Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Täältä löydät vastaukset eibabo®-verkkokaupoissa usein kysyttyihin kysymyksiin.

Top 3 FAQs

1. Voinko tilata eibabolta® kuluttajana (yksityisasiakkaana)?

eibabon® verkkokaupoista voivat tilata sekä kuluttajat (yksityisasiakkaat) että yritysasiakkaat (B2C ja B2B) kaikkialla maailmassa.

2. Mitä lähetyskuluja eibabo®-verkkokaupassa peritään?

Lähetyskulut saat näkyviin painamalla tuotteen hinnan yhteydessä olevaa linkkiä. Lähetyskuluyhteenvetosivun saat näkyviin (sivuston työpöytäversion) päävalikon palveluosiosta tai (sivuston mobiiliversion) alaviitteestä.

Jos kyseiseen toimitusmaahan ei sovelleta kiinteää lähetyskulua tilausta kohti valitussa lähetystavassa (näin on pääsääntöisesti kaikkien EU-maiden sekä Norjan ja Sveitsin osalta, ks. lähetyskuluyhteenvetosivu), lähetyskulut lasketaan ostoskorissa olevien tuotteiden painon ja tilantarvetta koskevien tietojen sekä toimitusosoitteen ja valittuna olevan lähetystavan perusteella. Toimituksissa kolmansiin maihin sekä Liechtensteiniin ja Islantiin (DHL EXPRESS tai DHL INTERNATIONAL) lähetyskulut lasketaan yleensä painon perusteella. Lähetyskulut lasketaan ostoskorissa uudelleen vain, jos ostoskoriin laitetaan lisää tuotteita tai jos toimitusmaa tai lähetystapa muuttuvat.

3. Mitä eibabon® ilmoittamat tiedot toimitusajasta tuotteiden yhteydessä tarkoittavat?

Tuotenäkymässä ilmoitettu toimitusaika koskee valittuna olevaa toimitusmaata, ja aika tarkoittaa päiviä (päivä = maanantai-perjantai, pois lukien arkipyhät Saksassa Baijerin tai Saksin osavaltioissa) tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Sivuston työpöytäversiossa toimitusmaata voi muuttaa päävalikosta, ostoskorista tai Oma tilini -osiossa sisäänkirjautumisen jälkeen.

Heti saatavana olevat varastotuotteet tunnistaa tuotenäkymässä vihreästä kuorma-automerkistä.

Jos kuorma-automerkki on punainen, tuotenäkymä voi näyttää vaikkapa tältä:

päivämäärä / 1–2 päivää

Tämä tarkoittaa sitä, että kyseinen varastotuote on tällä hetkellä loppuunmyyty, mutta sitä tulee varastoon lisää viimeistään näytettynä päivänä, josta alkaen sitä on taas saatavana. Näitä tuotteita voi tilata normaalisti, vaikka merkki olisikin punainen, jos kyseinen toimitusaika sopii sinulle.

Vastausta ei löydy?
Jätä kysymyksesi meille yhteystietolomakkeella: Yhteystietolomake